piątek, 28 października 2011

Hej kochani :)
Tradycyjnie nie mam co pisać :(
Dzisiejszy dzień był w miarę spoko . Była u mnie na chwilę Sandra , ale musiała iść na świetlicę :(
No ale i tak długo sama nie byłam bo przyszła Marta :)Pogadałyśmy , pośmiałyśmy się ogólnie było fajnie :) A jakieś 30 min temu wróciłam z ,,Oazy'' było nawet spoko , ale nie wiem czy będę  na to chodzić ... ;p Za 2 dni HALLOWEN , i przychodzi do mnie Sandra :) A wy coś robicie w HALLOWEN ??
Hmmmm...no nic , chyba pójdę odrobić lekcje i się troszke pouczyć , żeby weekend mieć wolny i żebym miała czas na przygotowania na HALLOWEN :)
Ale jeszcze przed tym dodam parę zestawów , które strasznie mi się spodobały :)
                                                    1.
                                                    2.
                                                  3.
                                              4.
Który zestaw wam się najbardziej podoba ?

4 komentarze: