niedziela, 2 października 2011

Hej ;)
Dziś drugi dzień października . Za  3 dni moje urodziny , których nie odprawiam . Zabiorę tylko dwie przyjaciółki na kręgle i może na pizze :)
Ostatnio zakochałam się w piosence Jesse J - Who you are ♥
Wczorajszy dzień był zajebisty , spędziłam go przez połowę dnia na boisku z Sandrą , Patrykiem , Maćkiem , Dawidem i jeszcze z paroma osobami . Ogólnie było super , próbowaliśmy grać na gitarze , zaczeliśmy piszczeć na całe boisko o.O Gardło to tej pory , jeszcze troszke mnie boli o.O Zobaczymy co dzis się wydarzy . Pogoda na razie jest taka sobie , więc nie wiem czy pójdę na boisko ;(
Dodam parę inspiracji i spadam .


*Chciałabym te czarne . A wy ?

6 komentarzy:

  1. Ja nie wyglądam ładnie w takich okularach, chociaż strasznie mi się podobają. *-*

    Zajrzyj do mnie na bloga. ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę tzw. `Emo`
    Czyli Raybany z ciemnymi szkiełkami ;)

    Fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też chce < 3
    hm.. Lubaczów a Ty >?: )

    OdpowiedzUsuń
  4. też chce < 3
    hm.. Lubaczów a Ty >?: )

    OdpowiedzUsuń