sobota, 15 października 2011

Maroon 5 - Moves Like Jagger ft. Christina Aguilera


Jakoś po głowie często chodzi mi ta piosenka :)


Dawno tutaj nie pisałam , ale nie miałam o czym ;(
Zamówiłam sobie 3 dni temu NERDY i dalej nie przyszły ;( Już nie umiem się doczekać kiedy przyjdą .
Była dziś u mnie Marta , siedziałyśmy na kompie , słuchałyśmy muzyki , grałyśmy w butelkę , i musiałam napisać na facebook'u , że jest moją inspiracją o.O tssssa.....Powiedziałabym coś o tym , ale nie będę psuć Marcie marzeń xdd potem poszłyśmy do Plazy myślałam , że sobie coś kupie ale skończyło sie tylko na zakupie gazety FanClubu xd Normalnie poszalałam :P Tak ogólnie to nic się dziś nie wydarzyło . Jutro przeleżę chyba cały dzień w łóżko , bo czuję się masakrycznie ;(
*****************************
Wczoraj nie miałam wogóle lekcji miałam tylko akademię i było zajefajnie .
A wy mieliście lekcje , czy tylko akademię ??

8 komentarzy: