czwartek, 29 września 2011

Hejo :)
Wróciłam właśnie z boiska . Było fajnie , ale myślami byłam gdzieś indziej ;(
Dzisiejszy dzień był do dupy ! Wszystko było nie tak. Na dodatek miałam 2 kartkówki ;(
Mam nadzieje , że jutrzejszy będzie lepszy , ale raczej się to nie stanie. ;(
Jutro mam pasowanie na ucznia , i kompletnie nie wiem w co się ubrać , muszę coś wymyślić , musimy się ubrać elegancko . Hmmmm....No nic potem nad tym pomyśle .
Ostatnio wzięło mnie jakoś na Londyn :) Dodam parę zdjęć i spadam






3 komentarze:

  1. Nie jesteś sama teen dzień dla mnie też jeest jakiś nijaki ;/ hmmm.. w ubrać też nie mam sie w co ;/ jutro będzie lepiej bo to będzie piąteeek ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe.szkoda.Lubię chodzić do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. amazing pics!

    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com
    ! :)

    OdpowiedzUsuń