wtorek, 20 września 2011

Hej .
Dzisiaj tylko tak na szybo . Wstawię zdjęcia które zrobiłam wczoraj z Sandrą
Tylko proszę nie być wybrednym xd
Malowanie bez patrzenia 

Hahahahha.No wiem masakrycznie wyszłam , takie zdjęcia dodać to zbrodnia , ale jak szaleć to na całego. Mam nadzieje , że żaden mój znajomy tego nie zobaczy xd

.........................................................
Jutro mam 2 kartkówki z j.niemieckiego i j.angielskiego ;( buuu
Kto wymyślił pisanie kartkówek i sprawdzianów ??? Normalnie jakbym dostała tego kogoś w swoje ręce to bym udusiła. Ale ten co wymyślił gimnazjum powinien dostać nobla . Normalnie kocham tą szkołę !
Piszemy jutro jakiś test kompetencyjny , czy coś takiego .
W piątek wyjeżdżam do Przemyśla (zadupie) na wesele mojej cioci , normalnie tak się cieszę ;( Będę siedzieć obok jakichś chłopców w moim wieku . Mam nadzieje , że będą fajni i może troszke ładni xd
Dobra ja już lecę . PA :*

2 komentarze: