sobota, 12 listopada 2011

No Hej :)
Przez calutki tydzień przesiedziałam w domu , bo niestety dopadła mnie choroba ;/ Nie lubię być chorą . No ale co poradzisz..Każdego to nieszczęście dopadnie ;(  Wczoraj byłam na noc u Marty :) Oglądałyśmy galę EMA , potem oglądałyśmy ,,Nie ma to jak statek'' huehue ...ale to jest całkiem fajne..potem oglądałyśmy ,,Monte - Carlo'' z Seleną Gomez w roli głównej. Osobiście myślałam , że film będzie lepszy..Więc mogę tylko powiedzieć ,że był fajny , spodziewałam się czegoś więcej ;/
A wy oglądaliście ten film ? Podobał wam się ?

2 komentarze:

  1. Ja tego filmu nie oglądałam, ale po opiniach widzę, że nie jest zbytnio dobry, więc się raczej nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hue hue mnie teraz dopadła choroba :/ nie nie oglądałam; p

    OdpowiedzUsuń