sobota, 23 lipca 2011

A Walk To Remember - Only Hope

Cześć :)
W poprzedniej notce zapomniałam dodać video piosenki której najczęściej słuchałam ;)
Dziś też słucham ją więc wszystko się zgadzam ;)
Piosenka jest z filmu ,,Szkoła Uczuć ,, nazywa się ,,Only Hope ,,
Bardzo mi się podoba ta piosenka , nie umiem jej sobie wybić z głowy .





Nie dawno wróciłam z sklepu , kupiłam sobie okulary , wisiorek i płytę z Big Time Rush .
Wydaliśmy 140 Funtów , to niecałe 700 zł o.O

Dziś na mieście miałam niezłą przygodę . Głowa mnie bolała , zbierało mi się na wymioty , blada byłam jak ściana , a na dodatek zwymiotowałam na ulicy , ale na szczęście nikt nie widział . Ale i tak myślałam , że spalę się ze wstydu . A teraz już jest wszystko w porządku :) .
A co tam u was ?? Jak mijają wakacje ??

4 komentarze:

  1. Oj biedna ty xd
    Ja w połowie tej piosenki usnęłam hehe :P
    i czemu cię na GG nie umiem złapać ? hmm ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Jak mogłaś zasnąć na takim pięknym filmie ??
    Jak nie umiesz ja jestem na gg codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam , ale jakoś nie miałam teraz czasu .
    wczoraj musiałam się opiekować małą dziewczynką , potem pojechałam do przyjaciół mojej cioci i byłam tam do 23.00 . Może dziś będe miała więcej czasu . Ale nnie wiem czy ty będziesz na gg

    OdpowiedzUsuń