piątek, 22 lipca 2011


Jakąś godzinę temu wróciłam z Virgina Water :) Dla tych którzy nie wiedzą co to , to jest ogromny , bardzo ogromny park . W tam tym  roku też byłam z ciocią i babcią i niestety się zgubiłyśmy chodziłyśmy chyba z 5 godzin , potem okazało się , że chodziłyśmy w kółko , a do wyjścia miałyśmy 5 minut Maskara .
Wczoraj leciał mój ulubiony film na Polsacie , a mianowicie ,,Szkoła Uczuć ,, Ten film jest po prostu BOSKI ! Dziś też mam zamiar go obejrzeć ;) Słoneczko świeci , jest super :) Ten wodospad jest właśnie w tym parku . Mam jeszcze więcej zdjęć ale nie chce mi się ich przerzucać ;p Dobra ja już będę kończyć ;)

2 komentarze:

  1. fajny ten wodospad :)
    też musze w końcu zobaczyć ten film !
    swag-so-mean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu ? A ty wogóle wiedziałaś ,że jest taki film ??

    OdpowiedzUsuń