sobota, 25 czerwca 2011

Siemka :-)
Co tam u was słychać ??
Właśnie się dowiedziała ,że jadę do Anglii prędzej <radocha> a dokładniej w piątek :-)
Miałam lecieć samolotem z jakąś panią ale jadę jednak busem sama .. ,,Sama'' to mnie przeraża ;/
Nie będę miała się do kogo nawet odezwać ;/ Ale jakoś przetrwam :)
Remont u mnie w domu ciągle trwa .normalnie mam taki nie ogar w domu , że .... Ciekawe czy ten remont do piątku się skończy hmmm....ciekawe , ciekawe xd
Kurcze już się nie umiem doczekać tego piątku ! Mam taki zaciesz :)
Stwierdziłam , że uzależniłam się od TYMBARKA xd
Wczoraj wypiłam ich chyba z 5 <lol>


A co do Wielkiej Brytanii mam parę obrazków związanych z nią :






Inspiracje czerpałam z tego bloga :
http://dzejninspiracyjnie.blogspot.com/ - Serdecznie Zapraszam ! Uwielbiam go :)

1 komentarz:

  1. Ja też normalnie mam uzależnienie od TYMBARKA nawet teraz trzymam jego butelke bo dziś piłam xd

    OdpowiedzUsuń