czwartek, 23 czerwca 2011

Hi :)
Dziś pierwszy dzień wakacji ..Tak na prawdę już się już kończy ale spoko. ... Jak się z tym czujecie ??
Ja dalej tęsknie za moją klasą .... A  przecież nie widzimy się dopiero parę godzin ..... Ale mam tą świadomość ,że już nie będziemy w tym samym gronie co przez te 6 wspaniałych lat :)
Mój dzień by dziś zwyczajny , nic ciekawego się nie działo...Mam totalny nie ogar w domu , bo mój tata z moim wujkiem malują . Masakra ;/
Jutro idę z moją kochaną Kasią na blogi <radocha> spotkam ludzi z mojej klasy <większa radocha>
BOŻE! Znowu będe płakać jak będę musiała iść do domu ;(

............................................
Dobra  nie będę już marudzić ;(
Pa :*

4 komentarze:

  1. podstawówka powinna być do 8 klas a nie 6 ;(
    ja nie chce iść do gim ...

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja tak samo :) Nie wiem co za idiota wpadł na pomysł , żeby było tylko 6 klas

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu ? w gim jest super. tu jest lepiej niz w podstawówce xD

    OdpowiedzUsuń
  4. No niby tak ...ale będę tęsknić za starą klasą

    OdpowiedzUsuń