czwartek, 29 grudnia 2011

Cześć :) Dużymi kroczkami zbliża się sylwester ? Jakie macie plany ? Ja spędzę go z Martą :) Na pewno będzie fajna zabawa . Z nią nie da się nudzić :)
Przez ostatnie kilka przeglądałam filmiki zespołu One Direction . Osobiście chłopcy zawrócili mi w głowie , że tak powiem :) Chłopcy są po prostu uroczy :) 
A wy co o nich myślicie ? Lubicie ich czy nie za bardzo ? Może spodobał wam się któryś z nich ? :)

Jutro idę na bilans do lekarza , bo moja pielęgniarka z szkoły może się zaraz upomnieć , bo już trochę czasu na to czeka ... no ale cóż..Jutro muszę się też zacząć uczyć na geografie , bo pani będzie pytać ;/
Ja już lecę . Zabieram się za czytanie ,,Księżyc w Nowiu'' po prostu kocham ten film (wszystkie części) . Ubóstwiam tez główną aktorkę Kristen Stweart :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz