niedziela, 21 sierpnia 2011

Hej :)
Dawno mnie tu nie było , ale to z powodu braku czasu ;(
Byłam wczoraj na cmentarzu . Mojemu tacie się przypomniało , że nie ma żwiru i ukradł (pożyczył , jak to ujął ) z jakiejś posesji xdd Ale nie tylko on bo jakaś babcia też tam była i też pożyczała xdd
Potem pojechaliśmy do Carefour :) Kupiłam sobie plecak z Nike  szaro-fioletowy . W Media Markt kupiłam sobie film Justin Bieber : NEVER SAY NEVER 3D :) Oczywiście musiałam go od razu zobaczyć , i znowu się popłakałam na tym samym momencie.
Dziś wstałam o 11.30 , zrobiłam poranne czynności , i poszłam na zamkową , dla tych którzy nie wiedzą co to , jest to mój stary dom . Dlaczego stary ?? Ponieważ się przeprowadziłam , a tam muszę chodzić ponieważ została tam moja babcia a ,że ma 86 lat odwiedzam ją codziennie :)
Pomalowałam sobie paznokcie na oczojebny zielony , ale zastanawiam się czy nie zmienić go na fioletowy .  Nie dawno przyszły z Allegro oczekiwane przeze mnie słuchawki

No to na razie będę kończyć . PA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz