poniedziałek, 2 maja 2011

,,Ty''

Ref.W snach jesteś ty
      W marzeniach , znowu ty
      W myślach , wciąż ty
      W snach , znowu ty
       W  myślach , wciąż ty
       W myślach , znowu ty



1.Są chwile szczęście
   I rozpaczy też.
  Nawet nie wiesz jak często sprawiasz mi ból
  Kiedyś Ci ufałam ,byłam na każde zawołanie
  ale już z tym koniec!

Ref..
W snach jesteś ty      W marzeniach , znowu ty
      W myślach , wciąż ty
      W snach , znowu ty
       W  myślach , wciąż ty
       W myślach , znowu ty

2.Chcę o tym wszystkim w końcu zapomnieć
    Jak mnie raniłeś dzień w dzień.
  Ale nie potrafię , wszędzie jesteś ty !

Ref.
W snach jesteś ty       W marzeniach , znowu ty
      W myślach , wciąż ty
      W snach , znowu ty
       W  myślach , wciąż ty

       W myślach , znowu ty

To jest moja 1 piosenka :> Liczę na jakieś komentarze :* Wszystko zniosę , nawet krytyki :*

4 komentarze:

  1. Fajna, trochę za dużo razy powtarzają się słowa ;p
    Ja tam wole rymowanki hehe xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem wymyślać rymowanek xd
    Następnym razem , będzie lepiej (chyba) Następną dodam jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie piosenka fajna :D Tylko w zwrotkach musiłaby być taka sama liczba wersów . I refren trochę bardziej rozbudowany xd Ale jak na pierwszą to ciekawa .
    Ja też gram <3
    I piszę , ale po angielsku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :-)
    No , ja też próbuje pisać czasami po angielsku ale jakoś mi nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń